Gebruik de code WINTERSALE15 voor 15% korting op bijna alles*!

Gratis bezorging vanaf €49,-
Voor 20:30 besteld, vandaag verzonden!*
Klantwaardering: 9.3
WhatsApp Klantenservice 0649172810
Bel 0118 603 380
Je winkelwagen (0)
Geen producten gevonden in je winkelwagen.
Subtotaal € 0.00
Totaal € 0.00
Bekijk winkelwagen

Winkelwagen bijwerken
FAQ
Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten

Voor alle bestellingen in Nederland, België en Duitsland onder de 49 euro rekenen we € 4,95 aan verzendkosten. Voor andere landen gelden andere verzendtarieven. Bestellingen vanaf 49 euro worden in Nederland, België en Duitsland gratis bezorgd.

 

 

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze pakketten worden bezorgd via DHL. 

In België* neemt Bpost.be de bezorging van DHL Nederland over. Zodra uw pakket in handen van Bpost is kunt u met de ontvangen Track & trace code óók op  www.Bpost.be uw pakket volgen.

Het is mogelijk dat de internationale pakketten welke via DHL worden verzonden in het land van bestemming worden overgenomen door een samenwerkende partij. 

Zendingen buiten de EU worden via Post NL verzonden. 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op werkdagen verzenden we bestellingen tot 20.30 uur nog dezelfde dag (mits de producten op voorraad zijn). Deze worden hier na 20.30uur opgehaald door DHL en dan in Roosendaal gesorteerd. ’s Nachts komt je pakketje dan  naar en DHL CityHub in jouw regio om bij jou bezorgd te worden.

Wat is het retourtermijn?

Toch niet blij met je product? Bij De Kroo Ruitersport heb je 30 dagen bedenktijd! 

Wat zijn de retourvoorwaarden?

-De artikelen dienen ongedragen en ongebruikt te zijn (in originele staat) en moeten voorzien zijn van de originele labels en prijskaartjes.

 

-Het op een hygiënische manier passen van kleding is toegestaan.

 

-Ga je deken(s) passen? Zorg er dan voor dat je er een andere schone deken (of iets anders) onder legt, zodat de nieuwe deken niet onder de haren of andere viezigheid komt te zitten voor het geval je de deken nog wilt ruilen of retourneren. Als de deken vies is, onder de haren zit of kapot is, kunnen we de deken niet retour nemen of ruilen

 

-Schoenen en laarzen dienen, naast de verzenddoos, ook altijd verpakt te worden in de originele (schoenen)doos van de fabrikant waarin ze geleverd zijn

 

-Indien je de originele verpakking of verzenddoos niet meer hebt, mag je het ook in een andere verpakking retour sturen, mits het retourlabel goed zichtbaar is. Voeg altijd de originele factuur bij en het ingevulde ruil- en retourformulier. Heb je geen printer? Een handgeschreven briefje mag natuurlijk ook. Hiervoor geldt dat het bestelnummer duidelijk zichtbaar moet zijn en dat je aangeeft of je de bestelling (deels) wilt retourneren of wilt ruilen en voor welk product.

 

-Wanneer een artikel niet schoon bij ons terugkomt, dan hopen we dat je begrijpt dat wij hier schoonmaakkosten voor in rekening moeten brengen mits het artikel weer in nieuwstaat te brengen is. De schoonmaakkosten kunnen variëren van €15 tot €25 euro, afhankelijk van de hoeveelheid werk. Dit bedrag houden wij in op de terugstorting van je retourzending. Uiteraard laten wij dit op voorhand aan je weten.

 

-Vloeibare stoffen of kwetsbare verpakkingen dienen extra goed verpakt te worden, zodat dit tijdens het transport niet kan beschadigen.

 

-De verzender is en blijft verantwoordelijk voor de retourzending. Indien een pakket kwijtraakt dien je zelf aan de hand van de track&trace de zending te volgen en indien nodig een onderzoek te laten opstarten met de partij waarmee je het verzonden hebt. Wij kunnen alleen retourzendingen verwerken die daadwerkelijk door ons in ontvangst zijn genomen.

 

 

Ik heb een DHL retourlabel gekocht via de website, wat nu?

Tijdens het plaatsen van je bestelling voor een retouretiket vul je je eigen gegevens in. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen maken wij op basis van de door jou ingevulde gegevens een retouretiket bij DHL aan.

Het retouretiket wordt daarna apart per email via DHL verzonden.
Indien mogelijk zal dit (binnen Nederland) een QR code zijn, je hebt dus geen printer nodig. 

 

Kan ik de artikelen ruilen?

Ruilen is mogelijk binnen 30 dagen met behulp van ons ruilformulier. 

Noteer je bestelnummer en geef duidelijk aan voor welk product en welke maat/ kleur je wilt ruilen. 
Zodra de retourzending bij ons geleverd is doen wij ons best om de ruiling (indien mogelijk) zo spoedig mogelijk te verwerken. 

Als het nieuwe product verzonden wordt ontvang je hier uiteraard ook de track en trace code van. 

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Je kunt je bestelling binnen 30 dagen retour sturen als deze artikelen ongedragen en ongebruikt zijn (in originele staat) en voorzien zijn van de originele labels en prijskaartjes.  

Het op een hygiënische manier passen van kleding is toegestaan. 

 

Stap 1: Meld je retour aan via je Club DKR account. 
Selecteer waarom en welke artikelen je wilt retourneren. 
Stap 2:  Voeg altijd het ingevulde ruil- en retourformulier bij. Heb je geen printer? Een handgeschreven briefje mag natuurlijk ook! Hiervoor geldt dat het bestelnummer duidelijk zichtbaar moet zijn en dat je aangeeft of je de bestelling (deels) wilt retourneren of wilt ruilen en voor welk product. 

Stap 3: Zorg dat de artikelen naast de originele verpakking ook altijd verzonden worden in een verzenddoos/ verpakking. 

Schoenen en laarzen dienen, naast de verzenddoos, ook altijd verpakt te worden in de originele (schoenen)doos van de fabrikant waarin ze geleverd zijn.

Stap 4: Zorg dat het retouradres duidelijk zichtbaar op de verzenddoos is vermeld. 


Ons adres is:

 

Boomdijk 1

4339 PN

Nieuw- en Sint Joosland

 

Stap 5: De kosten voor het verzenden van het pakket zijn voor eigen rekening. Het pakket kan worden ingeleverd bij een vervoerder naar keuze of je kunt op onze website een retouretiket van DHL bestellen tegen een gereduceerd bedrag (geldig voor Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Ierland en Italië).

Tijdens het plaatsen van je bestelling voor een retouretiket vul je je eigen gegevens in. Zodra wij je bestelling hebben ontvangen maken wij op basis van de door jou ingevulde gegevens een retouretiket bij DHL aan. Op werkdagen ontvang je deze binnen 9 en 21 uur vrijwel direct in je mailbox (let op; dit gaat niet automatisch!). 

Stap 6:

Vraag bij het aanbieden van de retourzending altijd om een verzendbewijs! Deze dien je goed te bewaren aangezien dit je bewijs van afgifte is en je zelf verantwoordelijk bent voor de retourzending. Dit geldt ook als je het retouretiket bij ons hebt gekocht.

Tip: download de DHL/PostNL app (indien van toepassing) om jouw (retour)zending te volgen!

 

Ik heb geen Club DKR account, hoe meld ik mijn retour aan?

Om het verwerken van je retour zo spoedig mogelijk te laten verlopen, raden wij altijd aan om een Club DKR account aan te maken.

Heeft u toch geen DKR account? 

Voeg dan altijd het ingevulde ruil- en retourformulier toe. Heb je geen printer? Een handgeschreven briefje mag natuurlijk ook. Hiervoor geldt dat het bestelnummer duidelijk zichtbaar moet zijn en dat je aangeeft of je de bestelling (deels) wilt retourneren of wilt ruilen en voor welk product.

Hebben jullie mijn retour ontvangen?

Wanneer de retour zending bij ons geleverd is doen wij ons best om deze zo snel mogelijk te verwerken.

Zodra de retourzending verwerkt is ontvang je hier een bevestiging per email van. 

Heb je na 7 werkdagen na levering van je retour nog geen email ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Wat gebeurt er met mijn cadeaubon na een retourzending?

Heb je je bestelling volledig betaald met een cadeaubon?

In dat geval wordt het tegoed weer toegevoegd aan je cadeaubon. Je kunt de cadeaubon gebruiken voor je volgende bestelling.

 

Heb je je bestelling gedeeltelijk betaald met een cadeaubon?

Als je een of meerdere artikelen retourneert, krijg je het geld teruggestort op de andere gekozen betaalmethode toen je de bestelling hebt geplaatst. Als je bijvoorbeeld voor iDEAL hebt gekozen en met een cadeaubon hebt betaald, krijg je het geld teruggestort en wordt de cadeaubon gebruikt voor de artikelen die je hebt gehouden. Als het bedrag van de cadeaubon hoger is dan het bedrag van de andere gekozen betaalmethode, dan wordt het tegoed van je cadeaubon weer geactiveerd.

Kan ik extra producten toevoegen aan mijn bestelling?

Is je bestelling al afgerond en heb je toch nog iets nodig? 

Na het plaatsen van een bestelling kan deze in principe niet meer gewijzigd worden. We willen je aanraden telefonisch contact op te nemen om te bekijken met een medewerker van De Kroo Ruitersport of de opdracht nog gewijzigd kan worden.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Op werkdagen verzenden we bestellingen tot 20.30 uur nog dezelfde dag*. (Mits op voorraad)

Deze worden hier na 20.30uur opgehaald door DHL en dan in Roosendaal gesorteerd. ’s Nachts komt je pakketje dan  naar en DHL CityHub in jouw regio om bij jou bezorgd te worden.

Als jouw pakketje gereed ligt voor verzending dan ontvang je direct de track en trace code. 

Kan ik mijn bestellingen nog annuleren?

Na het plaatsen van een bestelling kan deze in principe niet meer geannuleerd worden. 

Wil je je bestelling toch annuleren? Dan raden we je aan om  telefonisch contact opnemen om te bekijken met een medewerker van De Kroo Ruitersport of de opdracht nog geannuleerd kan worden. 

Kan ik mijn bestelling samenvoegen met een lopende order?

Heb je 2 bestellingen gemaakt en wil je dat deze samen verzonden worden? 

Na het plaatsen van een bestelling kan deze in principe niet meer geannuleerd worden. 

Wil je je bestelling toch annuleren? Dan raden we je aan om  telefonisch contact opnemen om te bekijken met een medewerker van De Kroo Ruitersport of de opdracht nog geannuleerd kan worden. 

Wat zijn Club DKR credits?

Als Club DKR member ben je altijd als eerste op de hoogte van speciale aanbiedingen, nieuwe collecties en interessante blogs. Én je spaart voor korting! 

Als Club DKR member spaar je DKR credits bij elke aankoop die je bij ons doet, zowel in de winkel als online. Elke euro die je uitgeeft, levert je één DKR credit op. Als je 500 credits hebt gespaard, kun je deze in je Club DKR account omwisselen voor €10,- korting. Deze korting kun je gebruiken bij je volgende aankoop vanaf €50. 

Hoe wissel ik mijn DKR Credits in?

In je Club DKR account kun je bij het tabje ‘Club DKR credits’ je gespaarde credits inwisselen voor een cadeaubon. Dit kan alleen als je genoeg credits hebt gespaard. 

 

Hoe weet ik of ik genoeg credits heb?

In je Club DKR account kun je zien hoeveel credits je al hebt gespaard. Je ontvangt van ons ook een e-mail zodra je genoeg credits hebt gespaard om met korting te shoppen! 

Kan ik de Club DKR credits inwisselen in de winkel?

Het is uiteraard ook mogelijk om de Club DKR credits in de winkel in te wisselen. 

Zorg dat je voor de aankoop de credits hebt ingewisseld en je de persoonlijke giftcard code ontvangen hebt. 
Geef bij de kassa aan dat je credits wilt inleveren en houd je code bij de hand! 

 

Hoe weet ik of een artikel op voorraad is?

Vanwege ons ruime aanbod aan ruitersport artikelen is het niet mogelijk om alles direct voorraad te leveren. 

Als er bij het artikel op voorraad en vandaag verzonden bij staat dan hebben wij het artikel direct leverbaar.

Het is mogelijk dat er beschikbaar bij het artikel staat en daar onder een levertijd van het artikel wordt weergeven.

Dit betekend dat het artikel bij de leverancier beschikbaar is en deze eerst vanuit het extern magazijn aan ons geleverd moet worden voordat wij het pakket kunnen versturen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen. Wat nu?

Als je een beschadigd artikel ontvangen hebt willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Dit kan via de email [email protected] of via onze whatsapp service 06 - 49172810.

Stuur altijd uw bestelnummer en foto's van het beschadigde (beschadigde verpakking) artikel mee, dan kunnen wij u zo snel mogelijk helpen.  

Er mist een artikel uit mijn bestelling, wat nu?

Als je een artikel mist in je bestelling willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Dit kan via de email [email protected] of via onze whatsapp service 06 - 49172810.

Stuur altijd uw bestelnummer en foto's van de verzenddoos mee. 

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?

Als je een verkeerd artikel hebt ontvangen willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.

Dit kan via de email [email protected] of via onze whatsapp service 06 - 49172810.

Stuur altijd uw bestelnummer mee zodat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.

Ik heb een gratis artikel ontvangen.

GRATIS ARTIKEL

Als je een gratis item hebt ontvangen wegens het aanschaffen van een artikel in de webshop of winkel tijdens en vanwege een campagne en het gekochte artikel wordt retour gestuurd, dient het gratis ontvangen item tevens retour gestuurd te worden. Als het gratis item niet retour wordt gestuurd wordt dit in rekening gebracht en verrekend met de terugstorting van de bestelling. 

Waarom werkt de kortingscode niet?

Kortingscodes zijn niet te combineren met lopende acties, reeds afgeprijsde artikelen en artikelen welke het label “Beste prijs” hebben. De kortingscodes zijn alleen te gebruiken in de daarbij aangegeven periode.

 

Kortingscodes gelden niet op cadeaubonnen, retouretiketten, voer en bepaalde merken. 

Zie de volgende link: https://www.dekroo.nl/klantenservice/acties-en-kortingscodes

Kortingscodes zijn niet geldig de eerste twee maanden na uitlevering van nieuwste Voorjaars- Zomercollectie en Najaars-Wintercollectie. In het voorjaar is dit van medio februari tot medio april en in het najaar is dit van medio september tot medio november.

Welke cadeaubonnen worden geaccepteerd?

Wij accepteren enkel onze eigen De Kroo Ruitersport cadeaubonnen. 

Actie en kortingscodes voorwaarden

KORTINGSCODES

De kortingscodes kunt u  verzilveren als u in het scherm “winkelmandje” zit. Vul de code in en dan klikt u op “Toevoegen”.  De korting zal dan direct worden verrekend.

 

Kortingscodes zijn niet te combineren met lopende acties, reeds afgeprijsde artikelen en artikelen welke het label “Beste prijs” hebben. De kortingscodes zijn alleen te gebruiken in de daarbij aangegeven periode.

 

Kortingscodes gelden niet op cadeaubonnen, retouretiketten en op voer. De kortingscodes werken ook niet op de merken Samshield, HorseFlex, PharmaHorse, Trust, Equine Fusion, Hit-Air, Veredus, Point Two, Duval, VITALstyle, PUUR, Pavo, Phytonics, Vetramil en de nieuwste Eskadron collecties.

 

Kortingscodes zijn niet geldig de eerste twee maanden na uitlevering van nieuwste Voorjaars- Zomercollectie en Najaars-Wintercollectie. In het voorjaar is dit van medio februari tot medio april en in het najaar is dit van medio september tot medio november.

 

GRATIS ARTIKEL

Als je een gratis item hebt ontvangen wegens het aanschaffen van een artikel in de webshop of winkel tijdens en vanwege een campagne en het gekochte artikel wordt retour gestuurd, dient het gratis ontvangen item tevens retour gestuurd te worden. Als het gratis item niet retour wordt gestuurd wordt dit in rekening gebracht en verrekend met de terugstorting van de bestelling.